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Expérimentez le message : comment le marketing expérientiel change le monde de la marque
by Lendermann, Max | HC | Good
7,14 USD
Environ6,25 EUR
État :
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ”... En savoir plusà propos de l'état
Bon état
Livre ayant déjà été lu, mais qui est toujours en bon état. La couverture présente des dommages mineurs, comme des éraflures, mais n'est ni trouée ni déchirée. Pour les couvertures rigides, la jaquette n'est pas nécessairement incluse. La reliure présente des marques d'usure mineures. La majorité des pages sont intactes. Pliures et déchirures mineures. Soulignement de texte mineur au crayon. Aucun surlignement de texte. Aucune note dans les marges. Aucune page manquante. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails et voir la description des défauts.
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Numéro de l'objet eBay :146315492707
Dernière mise à jour le 08 juil. 2025 23:14:48 CEST. Afficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Caractéristiques de l'objet
- État
- Bon état
- Commentaires du vendeur
- Binding
- Hardcover
- Weight
- 1 lbs
- Product Group
- Book
- IsTextBook
- Yes
- ISBN
- 9780786715367
À propos de ce produit
Product Identifiers
Publisher
Basic Books
ISBN-10
0786715367
ISBN-13
9780786715367
eBay Product ID (ePID)
48423879
Product Key Features
Book Title
Experience the Message : How Experiential Marketing Is Changing the Brand World
Number of Pages
336 Pages
Language
English
Publication Year
2005
Topic
Marketing / General, General
Genre
Business & Economics
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
1.1 in
Item Weight
280.6 Oz
Item Length
8 in
Item Width
5 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
LCCN
2007-274049
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
658.8/27
Synopsis
"Experience the Message" is an exciting guide to today's revolution in marketing that challenges long-held beliefs about how products are introduced and sustained on the consumer's highly cluttered radar screen. This book reveals how today's companies can use credible voices and sensory experiences to bring the brand--its essence and its benefits--to life, how a company stimulates interaction between the brand and consumers in meaningful locations, creating a positive and memorable association in places and at times where the consumer is most receptive to learning or interacting with a product or brand., Experience the Message is an exciting guide to today's revolution in marketing that challenges long-held beliefs about how products are introduced and sustained on the consumer's highly cluttered radar screen. This book reveals how today's companies can use credible voices and sensory experiences to bring the brand--its essence and its benefits--to life, how a company stimulates interaction between the brand and consumers in meaningful locations, creating a positive and memorable association in places and at times where the consumer is most receptive to learning or interacting with a product or brand., Experience the Message is an exciting guide to today's revolution in marketing that challenges long-held beliefs about how products are introduced and sustained on the consumer's highly cluttered radar screen. This book reveals how today's companies can use credible voices and sensory experiences to bring the brand -- its essence and its benefits -- to life, how a company stimulates interaction between the brand and consumers in meaningful locations, creating a positive and memorable association in places and at times where the consumer is most receptive to learning or interacting with a product or brand.|9780786715367|
LC Classification Number
HD69.B7L46 2006
Description de l'objet fournie par le vendeur
Informations sur le vendeur professionnel
À propos de ce vendeur
ThriftBooks
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