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No Rules Rules : Netflix et la culture de la réinvention - Hastings, Reed
7,49 GBP
Environ8,57 EUR
État :
Très bon état
Livre qui ne semble pas neuf, ayant déjà été lu, mais qui est toujours en excellent état. La couverture ne présente aucun dommage apparent. Pour les couvertures rigides, la jaquette (si applicable) est incluse. Aucune page n'est manquante, endommagée, pliée ni déchirée. Aucun texte n'est souligné ni surligné. Aucune note ne figure dans les marges. La couverture intérieure peut présenter des marques d'identification mineures. Marques d'usure et déchirures mineures. Consulter l'annonce du vendeur pour avoir plus de détails et voir la description des défauts.
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Numéro de l'objet eBay :136203947089
Caractéristiques de l'objet
- État
- Book Title
- No Rules Rules: Netflix and the Culture of Reinvention
- Genre
- Business Innovation
- ISBN
- 9780753553633
À propos de ce produit
Product Information
How do you build the most dynamic, disruptive business on earth? This is the Netflix founder's radical blueprint. *** Shortlisted for the 2020 Financial Times & McKinsey Business Book of the Year *** It's time to do things differently. Trust your team. Be radically honest. And never, ever try to please your boss. These are some of the ground rules if you work at Netflix. They are part of a unique cultural experiment that explains how the company has transformed itself at lightning speed from a DVD mail order service into a streaming superpower - with 190 million fervent subscribers and a market capitalisation that rivals the likes of Disney. Finally Reed Hastings, Netflix Chairman and CEO, is sharing the secrets that have revolutionised the entertainment and tech industries. With INSEAD business school professor Erin Meyer, he will explore his leadership philosophy - which begins by rejecting the accepted beliefs under which most companies operate - and how it plays out in practice at Netflix. From unlimited holidays to abolishing approvals, Netflix offers a fundamentally different way to run any organisation, one far more in tune with an ever-changing fast-paced world. For anyone interested in creativity, productivity and innovation, the Netflix culture is something close to a holy grail. This book will make it, and its creator, fully accessible for the first time.
Product Identifiers
Publisher
Ebury Publishing
ISBN-13
9780753553633
eBay Product ID (ePID)
16046597648
Product Key Features
Number of Pages
320 Pages
Publication Name
No Rules Rules: Netflix and the Culture of Reinvention
Language
English
Subject
Management, Business
Publication Year
2020
Type
Textbook
Format
Hardcover
Dimensions
Item Height
240 mm
Item Weight
528 g
Item Width
165 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Description de l'objet fournie par le vendeur
Informations sur le vendeur professionnel
Numéro de TVA : GB 901578627
CRN: 07693718
À propos de ce vendeur
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